2 Aralık 2015 Çarşamba

Relpax Candır , Gerisi Heyecandır (Migren ? )

Merhaba migrenzedeler..


Fotoğraf tanıdık geldi mi sizlere de ? 
Yaklaşık 6 senedir baş ağrısı ile mücadele ediyorum. Her ay bu ortam oluşuyor bizim evde de. Devamında duvara kafa atmaya çalışmalar falan neyse..
İnternetten araştırınca migreni tetiklemeyen bir yiyecek / içecek adı bulamazsınız herhalde. Alkollü içeceğinden tut çaya kahveye, çikolatadan sütten tut tavuk suyuna baklagillere kadar.. Ben bu kadarına inanmıyorum ne yalan söyleyeyim... Serotonin hormonunun azalması değil mi tüm bu damar genişlemelerine, baş ağrılarına sebep? Eee nerde serotonin bombası çikolatalar, peynirler falan. Nasıl aynı anda baş ağrısını tetikleyip diğer taraftan çare olabiliyor.. Belki cehaletimden, belki düz mantıktan ya da mantıksızlığımdan ama migren atağı sırasında içtiğim kahveler de yediğim çikolatalar da bana iyi geliyor.
Her ay gelen, geldiğinde de beni 72 saat kadar terk etmeyen ağrılarım, galiba yolları ayırma vaktimiz geldi.
Evet beyler bayanlar;
size yeni keşfettiğim ( geç bulduğum için de kendime epey sövdüğüm) bir mucizevi ilaçtan bahsedeyim. Adı "relpax". -kod adı cankurtaran benim için- 30 dakika içinde yaşam enerjimi geri verdi bana, gözümü kör edecek kadar şiddetli baş ağrımı bıçak gibi kesti. İçtikten sonra yarattığı çakırkeyflik de yanında bonusu. ( 2 bira içmiş gibi bir kafaya sahip oluyorsunuz bir anda) Dünya daha renkli bir yer gibi görünüyor gözünüze artık, kuş sesleri cıvıltılar.. Hayata resmen geri döndürdü bu ilaç beni. Dilerim ki hiç ihtiyacınız olmasın ama bu ilaç bi harika dostum... ( İlacı sigortanın karşılamasını istiyorsanız mutlaka bir uzmana yazdırmanız gerekiyor unutmayınız..)

Thanks to Pfizer,
Thanks to God..

İşte burda mucizenin resmi; 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder