26 Ağustos 2015 Çarşamba

Cehalet Zor Zanaat

Az önce bir densizin "ama ama Atatürk de ben size ölmeyi emrediyorum demişti , neden onu eleştirmiyorsunuz da şimdi doğuda ölen askerlerin ölmesine bu kadar sesinizi çıkartıyorsunuz" yazdığını gördüm. Be hey cahil insan. Biraz oku araştır da bilgin olsun. Doğudaki insanlar ne için ölüyor bir düşün. Bir tarafta çoğunluğu parayla kandırılan 18 yaş altı çocuklar, diğer tarafta iktidarın emelleri için hiç uğruna ölüp giden askerler.
Çanakkale Savaşı'nda askerleriyle birlikte savaşın ortasında kalan bir komutan söylüyor bu sözü. Şimdiki gibi kıçını sağlama alıp , kürsüye çıkıp nutuk atanlar gibi değil , bizzat savaşın orta yerinde; cephanenin bittiği yerde, sadece vatan millet aşkına sığınıp düşmana karşı koymaya çalışan vatansever yiğitlerin olduğu yerde söyleniyor bu söz.
Ha devamı da şöyledir;


   "BEN SİZE TAARRUZ EMRETMİYORUM ÖLMEYİ EMREDİYORUM. BİZ ÖLÜNCEYE KADAR GEÇECEK ZAMAN İÇİNDE YERİMİZE BAŞKA KUVVETLER VE KUMANDANLAR GELEBİLİR.."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder