26 Ağustos 2015 Çarşamba

Kibar Olun Biraz Ayılar (!)

Nezaketi eziklik olarak gören insanlar var. Yahu siz nasıl bir evde yetiştiniz gerçekten merak ediyorum. Hep mi kabaydı aile fertleriniz size karşı. Hiç mi kimse teşekkür etmedi size, ya da siz hiç mi bir şeyden memnun olup ya da minnet duyup teşekkür etmediniz, ya da mahçup olup özür dilemediniz..
Hizmet sektöründe çalışıyorum ve sürekli insanlarla muhattap olmak zorundayım ve sizin gibi insanlarla gerçekten karşılaşmak istemiyorum, ya da aynı bu zihniyetteki çalışma arkadaşları istemiyorum..
Nasıl bu kadar kaba davranabiliyorsunuz ve bundan hiç gocunmuyorsunuz benim dimağım almıyor. Sizin adınıza ben utanç duyuyorum ve sizinle birlikte yaşamak zorunda kalan insanlar adına üzülüyorum. Ama sonra diyorum ki yanındakiler de kendisi gibi olmasa herhalde yanyana olmazlardı zaten?
Ne haliniz varsa görünüz , ama benden uzakta. ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder