28 Ekim 2015 Çarşamba

Öfkeme Hakim Olamıyorum A Dostlar

Ben öfkeme hakim olabiliyorum diyen varsa, beri gelsin.

Yaklaşık son 2 senedir acayip bir öfke kontrol sıkıntısı yaşıyorum. Son 1 yılı anlarım iş güç şehir değişikliği vs. Ama ya daha öncesi? Temelleri daha önceden atıldı yani bu problemin ve de aşmak gittikçe zorlaşıyor gibi hissediyorum. Zaman geçtikçe, daha sakin bir insan olmam konusunda kendimi telkin ettikçe işler daha da sarpa sarıyor gibi..

İnsanın sinirden, dişlerini sıkmaktan çatır çutur sesler gelir mi çenesinden. Geliyor vallahi. Belki de başka bir sağlık sorunum var çenemde ama benim haberim yok. Yetkili bir abi varsa bunu okuyan beni bi aydınlatırsa sevinirim yani.


Şimdi ben öfkeleniyorum falan filan da ulan insanlar siz de biraz hareketlerinize dikkat etseniz, adam  olsanız akıllı olsanız olmaz mı yani.. Sizinle uğraşmak zorunda mıyız? 

Köpekler.

Sevgiyle kalın.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder